Wśród osób zaczynających swą przygodę z internetem, panuje powszechne przekonanie, że biznes internetowy jest tani i jedynym kosztem jest wykonanie strony internetowej lub sklepu internetowego. Nic bardziej mylnego. Prawidłowe wykonanie strony internetowej czy sklepu internetowego jest ważne i prawidłowo wykonany serwis z pewnością nie jest tani, jednak to czy będzie on dochodowy, zależy przede wszystkim od dobrze opracowanego planu marketingowego.

Marketing i promocja firm w internecie

Marketing internetowy znacznie różni się od tradycyjnych form reklamy. Najważniejszą różnicą jest zupełnie inne podejście do tworzenia treści, przekazu, który musi być czytelny nie tylko dla ludzi, ale również dla robotów sieciowych przeszukujących cały internet oraz indeksujących strony internetowe. Indeksowanie stron przez roboty sieciowe jest podstawą umożliwiającą prawidłowe funkcjonowanie wyszukiwarek internetowych takich jak Google czy Bing. Od tego czy strona internetowa, sklep internetowy jest wykonany poprawnie, zależy czy wyszukiwarki prawidłowo zaindeksują owoc Twojej ciężkiej pracy. Od tego również zależy, czy Twój potencjalny Klient odwiedzi Twoja stronę czy, wybierze Twoją konkurencję, która zadbała o prawidłową indeksację strony www. Optymalizacja stron www i sklepów internetowych nazywana jest także akronimem SEO (ang. Search Engine Optimisation).

To tylko jeden z wielu aspektów marketingu internetowego. Poza indeksacją strony, ważne jest zadbanie o dostępność strony, aby realni ludzie trafiający na Waszą stronę www mogli bez problemu dotrzeć do ważnych dla nich informacji. Być może wykonujesz najlepiej na Świecie swoje usługi, być może sprzedajesz najlepsze na Świecie produkty, jednak jeśli odpowiednio ich nie wyeksponujesz to Twój potencjalny Klient wybierze Twoja konkurencje.

Nie jesteśmy jedyną firmą, która publikuje powyższe informacje na swoich stronach, jednak większość firm pozycjonerskich, zajmuje się jedynie sztucznym podbijaniem pozycji stron w wyszukiwarkach, budując ogromne zaplecza zasypane spamem i niskiej jakości treściami. Zazwyczaj tego typu firmy tworzą osoby związane jedynie z technologią, bez wiedzy marketingowej i z wątpliwą znajomością reguł psychologii ekonomicznej. My łamiemy ten stereotyp traktując pozycjonowanie jako jedynie część składowa sprawnego marketingu.

Aby odnieść prawdziwy sukces, trzeba działać jednocześnie na wielu płaszczyznach biznesu, biorąc pod uwagę zagadnienia bezpośrednio związane z robotami sieciowymi oraz aspekty ludzkie jako jedną spójną całość. Optymalizując stronę www czy sklep internetowy należy pamiętać że, oferta skierowana jest bezpośrednio dla ludzi. Stąd Twój internetowy biznes musi być przede wszystkim czytelny dla (homo sapiens) ludzi, a nie dla (roboto sapiens) robotów sieciowych. Roboty sieciowe i usługi SEO są ważne, jednak oczywistą rzeczą jest, że to człowiek w liczbie jak najbardziej mnogiej generuje Twoje zyski. Ponadto warto pamiętać o optymalizacji strony pod kątem szybkiego ładowania w różnych przeglądarkach internetowych (w tym również dla osób niepełnosprawnych).

Marketing to złożony proces, a poważne kampanie reklamowe są poparte godzinami przemyśleń oraz symulacji potencjalnych działań. Poza samą kampanią reklamową bardzo ważna jest informacja zwrotna (ang. feedback) dotycząca danej kampanii, która umożliwi optymalizację strategii na przyszłość. Równie ważny jest monitoring działań konkurencji oraz odpowiednie planowanie budżetu, tak byśmy w razie potrzeby mieli odpowiednią ilość zasobów finansowych by móc zmienić strategię. Nie zawsze wyższa pozycja w wyszukiwarkach internetowych, przekłada się na zysk.

Na przykład:

Po co w sklepie internetowym 10 000 odwiedzających unikatowych użytkowników dziennie, jeśli tylko jedna osoba dokonuje zakupu? W praktyce taki wzrost oglądalności dla sklepu internetowego wobec braku wzrostu liczby zamówień oznacza straty – większy ruch oznacza większe wydatki na utrzymanie serwisu, a zyski wcale nie wzrosną. Nie dość, że taki sklep zainwestował w pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych, to jeszcze musi płacić więcej za usługi hostingowe, potrzebuje pomocy programisty w optymalizacji bazy danych, a stali Klienci skarżą się na zbyt wolne działanie sklepu. Najważniejsze to poznać przyczynę, dlaczego ruch wzrósł, a liczba zamówień jest bez zmian. Być może to wina nadmiernej optymalizacji pod kątem SEO, przez co sklep stracił swoją funkcjonalność dla realnych osób? Najważniejsze, to dowiedzieć się, czy ludzie którzy wchodzą na naszą stronę www są potencjalnie zainteresowanymi osobami, Klientami lub mogą nimi być w przyszłości.

Można temu zaradzić, monitorując za pomocą odpowiednich narzędzi Twoją sprzedaż i konkurencje, określając grupę docelową danego biznesu oraz szukając tylko najlepszych w danym czasie rozwiązań. Ważną zmienna, którą należy wziąć pod uwagę jest czas. Istnieją rozwiązania, które są dobre, ale tylko w określonym czasie. Internet rozwija się z „prędkością światła”, stąd zmiany nadchodzą równie szybko. Aby za tym przyspieszającym trendem nadążyć potrzebny jest elastyczny, świadomy potrzeby nieustannej edukacji, samouczący się, zdyscyplinowany i wykwalifikowany zespół.

Podstawą naszego działania są przemyślane strategie budowane pod kątem konkretnej firmy. Tylko przemyślane działania przeprowadzone na podstawie konkretnych analiz Twoich rozwiązań mogą przynieść Ci sukces, a przecież Twój sukces jest naszym sukcesem!

Optymalizacja stron i sklepów internetowych pod kątem SEO

Każdy liczący się pozycjoner lub specjalista od SEO, zanim przystąpi do jakichkolwiek badań, sprawdzi czy Twoja strona jest odpowiednio przygotowana na potrzeby promocji w wyszukiwarkach internetowych.
Bardzo istotna jest struktura strony, budowa silnika strony, kod xhtml / css oraz przede wszystkim mapa strony i dostępność treści strony. Ważna jest także jakość treści.

Można pozycjonować stronę, która nie jest zoptymalizowana, jednak taki zabieg często nie jest skuteczny. Ponadto w wielu przypadkach może być uznany za praktyki nieetyczne, za co Google potrafi np. wyrzucić domenę ze swojej bazy danych (indeksu). Dlatego lepiej rozpocząć działania od optymalizacji silnika strony www oraz jej kodu xhtml / css. Następnie trzeba odpowiednio przeredagować treści tak, by zawierały odpowiednie słowa klucze, z którymi chcemy być kojarzeniu w internecie.

Specjalizujemy się w optymalizacji takich systemów CMS jak: WordPress, Joomla, Drupal, systemów ecommerce i sklepowych jak: Zen Cart, osCommerce, Presta Shop, Magento. Nie stronimy również od autorskich systemów CMS czy ecommerce. Jeśli nie ma Twojego systemu na liście, nic straconego, po prostu skontaktuj się z nami.

Często się zdarza, że sama optymalizacja przynosi duże efekty, jednak trzeba na nie poczekać. Jeśli zoptymalizowałeś swoją stronę www czy sklep internetowy, nie oczekuj efektu na drugi dzień, ponieważ na to potrzeba co najmniej kilku miesięcy. Jeśli jednak rezultaty Cię nie zadowalają, zapoznaj się z naszą oferta dotyczącą pozycjonowania stron www i sklepów internetowych.

Jeśli masz jakieś pytania, zachęcamy do kontaktu z nami, z przyjemnością przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę.

Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych

Pozycjonowanie to nic innego jak sztuczne reklamowanie strony za pośrednictwem różnych środków przekazu. Im więcej odnośników do naszej strony w zewnętrznych serwisach, tym nasza strona jest bardziej popularna. Wyszukiwarki oceniają popularność oraz przydatność stron internetowych i na tej podstawie generują wyniki wyszukiwania. Oczywiście to bardzo duże uproszczenie idei tworzenia wyników wyszukiwania w wyszukiwarkach internetowych. Ważna informacją jest to, że ostatnimi czasy wyszukiwarki biorą również pod uwagę czynniki takie jak popularność serwisu, strony, sklepu na portalach społecznościowych. Wyszukiwarki zostały zaprogramowane tak aby estymować parametry określające realnych użytkowników lubiących daną stronę jako czynnik wartościujący daną witrynę
Stąd warto zadbać o obecność naszego serwisu w katalogach branżowych oraz serwisach społecznościowych. Dobrym uzupełnieniem pozycjonowania jest także reklama komercyjna.

Jeżeli powyższe informacje są dla Ciebie czymś zupełnie nowym lub brzmią dość skomplikowanie, nie przejmuj się, jesteśmy po to żeby Ci pomóc i wykonać większość rzeczy za Ciebie. Twoim zadaniem jest jedynie ustalenie z nami odpowiedniej strategii, resztą zajmie się nasz profesjonalny zespół.
Jeżeli tylko będziesz chciał to możemy wykonać dla Ciebie m.in.:

  • zmodyfikować silnik strony internetowej,
  • zoptymalizować kod XHTML/CSS pod kątem SEO,
  • dostarczyć unikalnych treści w języku polskim lub przetłumaczonych na język angielski opracowanych przez zawodowych copywriterów,
  • stworzyć narzędzia do monitoringu pozycji w wyszukiwarkach,
  • opracować strategię reklamy komercyjnej,
  • stworzyć spot reklamowy, bannery flash czy też animację 3d promującą Twój serwis internetowy w różnych serwisach społecznościowych (np. Facebook, YouTube czy Daily Motion),
  • zbudować społeczność oraz zapewnić odpowiednią ilość wpisów w moderowanych katalogach stron internetowych.

Jeśli jesteś niezadowolony z ilości odwiedzin na swojej stronie www, albo otworzyłeś nowy sklep i sprzedaż nie wzrasta to ten dział jest z pewnością dla Ciebie. Dzięki pozycjonowaniu, ilość potencjalnych Klientów na pewno wzrośnie. Efekty naszych działań nie są natychmiastowe, ponieważ używamy tylko etycznych metod pozycjonowania. Powoduje to, że wiele firm oferujących podobne usługi zagwarantuje Ci pozornie szybszy efekt i pozornie mniejszy nakład finansowy, jednak musisz wiedzieć, że wyszukiwarki internetowe najczęściej za takie działania dają tzw. bana. Oznacza to, że zamiast wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania, nie będzie jej wcale. Dlatego radzimy podchodzić z dystansem do cudownych ofert za niską cenę.

Wielu Twoich konkurentów korzysta już od dawna z usług pozycjonerów, jednak nas wyróżnia szersze podejście oraz długoletnie doświadczenie.

Nie czekaj aż konkurencja Cie wyprzedzi, zadzwoń już dziś. Zapraszamy także do działu na temat społeczności internetowych oraz optymalizacji stron www.

Tworzenie społeczności internetowych

Wyszukiwarki internetowe coraz częściej podczas tworzenia rankingu biorą pod uwagę obecność danej marki czy strony www w serwisach społecznościowych typu Twitter, Facebook, czy np. Nasza-Klasa.

Istotnym czynnikiem wpływającym na promocje naszego serwisu, jest obecność i budowanie odpowiedniej społeczności wokół własnego serwisu. Dzięki naszym rozwiązaniom, będziesz mógł w łatwy sposób zaistnieć w najpopularniejszych serwisach społecznościowych, nie tylko powielając aktualności z własnego serwisu, ale również publikując stworzone przez nas specjalnie dla Ciebie seriale animowane lub komiksy promujące Twoją markę. Potrafimy także używać różnych form marketingu, żeby pozyskać realnych użytkowników serwisów społecznościowych.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, skontaktuj się z nami już dziś. Zachęcamy także do naszego działu poświęconego animacjom 3d oraz bannerom flash.

Skontaktuj się z nami

Odpiszemy w ciągu 24 godzin.
Kod obrazka:
captcha



Partnerzy technologiczni

  • Linux CentOS
  • Linux Debian
  • PHP
  • Ruby on Rails
  • Apache Web Server
  • Lighttpd Web Server
  • Linux CentOS
  • Linux Debian
  • PHP
  • Ruby on Rails
  • Apache Web Server
  • Lighttpd Web Server